REGULAMIN AKCJI
Regulamin Akcji „Świąteczna paczka dla płockich Seniorów”
(dalej: „Regulamin”)
Organizatorem Akcji „Świąteczna paczka dla płockich Seniorów” jest Centrum Edukacji Sp. z o.o. z siedzibą w Płocku przy al. F. Kobylińskiego 25, 09-400 Płock, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000099350, posługująca się numerem NIP: 7742502290 oraz numerem REGON: 611049306, zwana dalej: „Organizatorem”.
Niniejszy Regulamin określa zasady przeprowadzenia Akcji przez Organizatora, której celem jest zapewnienie pełnowartościowego i bezpłatnego posiłku świątecznego dla mieszkańców Płocka w wieku 75 i więcej lat, którzy jako grupa wiekowa są najbardziej zagrożeni skutkami pandemii wirusa COVID-19. Akcja ta jest przedsięwzięciem o charakterze niekomercyjnym, sponsorowanym w całości przez PKN ORLEN S.A.
§ 1. Definicje i postanowienia ogólne
Pojęcia używane w Regulaminie mają następujące znaczenie:
-
- Akcja - przedsięwzięcie pn. "Świąteczna paczka dla płockich Seniorów" realizowane przez Organizatora na zasadach określonych w Regulaminie oraz finansowane w całości przez Sponsora;
- Sponsor – Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna z siedzibą w Płocku przy ul. Chemików 7, 09-411 Płock, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX, posługująca się numerem NIP: 774-00-01-454 oraz numerem REGON: 610188201;
- Organizator Akcji: Centrum Edukacji Sp. z o.o. z siedzibą w Płocku przy al. F. Kobylińskiego 25, 09-400 Płock;
- Dostawca – podmiot współpracujący z Organizatorem, w tym dostawcy Posiłków Świątecznych w związku z realizacją Akcji;
- Uczestnik Akcji - osoba fizyczna mieszkająca na stałe w Płocku, w wieku 75 i więcej lat, zakwalifikowana do Akcji zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie;
- Posiłek Świąteczny - paczka z daniami świątecznymi w formie garmażeryjnej dostarczona Uczestnikom Akcji na zasadach określonych w Regulaminie. Paczka będzie składała się z następujących potraw: opłatek 1 op., barszcz czerwony 300 ml z pasztecikami 2 szt.; ryba smażona 150 gr; pierogi z kapustą i grzybami 300 gr; kapusta wigilijna 250 gr; ryba po grecku 250 gr; sałatka jarzynowa 250 gr; śledź w oleju lub śmietanie 150 gr; makowiec 200 gr; sernik 200g; karkówka w sosie 300 gr. Dania będą zapakowane w hermetyczne opakowania z datą przydatności oraz składem. Dania będą w formie garmażeryjnej do samodzielnego odgrzania;
- Pula posiłków - 3 800 szt. Posiłków Świątecznych dostarczanych Uczestnikom w ramach Akcji. Organizator zastrzega sobie w każdym czasie zmianę puli posiłków.
§ 2. Czas trwania Akcji
1. Nabór zgłoszeń do Akcji rozpocznie się 06.12.2021 r. i potrwa do 12.12.2021 r. Zgłoszenia będą przyjmowane przez Organizatora wyłącznie w formie telefonicznej codziennie w godzinach 10:00 - 18.00 pod numerem nr infolinii 24 242 40 15.
2. Kwalifikacja do Akcji odbywać się będzie zgodnie z kolejnością zgłoszeń do wyczerpania puli oraz przy spełnieniu kryteriów opisanych w Regulaminie.
3. Wszystkie rozmowy telefoniczne będą nagrywane, o czym Uczestnicy Akcji zostaną powiadomieni na początku rozmowy.
4. Dostarczanie Posiłków Świątecznych do Uczestników Akcji odbędzie się w dniach 23.12.2021 r. w godz. 8:00-18:00 oraz 24.12.2021 r. w godz. 8:00-14:00.
§ 3. Uczestnictwo w Akcji
- Uczestnikiem Akcji może zostać wyłącznie osoba fizyczna, która łącznie spełnia poniższe warunki:
- ma ukończone 75 lat lub więcej;
- mieszka w Płocku (Akcja obejmuje teren administracyjny miasta Płock).
- Kandydat na Uczestnika Akcji, chcąc przystąpić do Akcji, potwierdza zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i zobowiązuje się do przestrzegania zawartych w nim zasad, jak również potwierdza, że spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w Akcji.
- Udział w Akcji jest dobrowolny. Przystąpienie do Akcji oznacza jednoczesną akceptację przez Uczestnika Akcji postanowień niniejszego Regulaminu.
- Udział Uczestników w Akcji jest nieodpłatny.
- Chcąc przystąpić do Akcji i uzyskać status Uczestnika Akcji, osoba spełniająca warunki określone w § 3 ust. 1 Regulaminu powinna:
- dokonać telefonicznej rejestracji poprzez zgłoszenie do Organizatora chęci uczestnictwa w Akcji w dniach 06.12.2021 r. - 12.12.2021 r. w godz. 10:00 - 18:00 pod numerem infolinii 24 242 40 15;
- podczas rejestracji kandydat na Uczestnika Akcji zostanie poproszony przez przedstawiciela Organizatora o podanie:
- imienia i nazwiska,
- daty urodzenia,
- numeru telefonu kontaktowego,
- adresu dostawy, na który ma być dostarczony Posiłek Świąteczny,
- otrzymać potwierdzenie od Organizatora uzyskania statusu Uczestnika Akcji.
- Podanie ww. danych jest dobrowolne, lecz konieczne do dokonania zgłoszenia uczestnictwa w Akcji.
- Każdorazowo w trakcie telefonicznej rejestracji Organizator, w oparciu o podane przez kandydata na Uczestnika Akcji dane oraz dostępność wolnych miejsc, poinformuje kandydata na Uczestnika Akcji o zakwalifikowaniu, albo niezakwalifikowaniu do udziału w Akcji, a także o terminie (dniu i przedziale czasowym) dostarczenia Posiłku Świątecznego.
- W przypadku zmiany adresu dostawy Posiłku Świątecznego po dniu rejestracji, Uczestnik Akcji ma obowiązek poinformować Organizatora nie później niż do 22 grudnia 2021 r. o nowym adresie dostawy pod warunkiem, że mieści się on w granicach administracyjnych Płocka.
- We wskazanym terminie (tj. dniu oraz przedziale czasowym) Posiłek Świąteczny zostanie dostarczony do Uczestnika Akcji przez dostawcę na adres wskazany podczas rejestracji telefonicznej. Dostawca dostarczy Posiłek Świąteczny z zachowanie reżimu sanitarnego: w rękawiczkach jednorazowych, maseczce oraz z zachowaniem dystansu, tzn. dostawca Posiłku Świątecznego nie może przekroczyć progu mieszkania lub domu Uczestnika Akcji otrzymującego Posiłek Świąteczny. Jednocześnie Uczestnik Akcji zobowiązany jest, w chwili odbioru Posiłku Świątecznego, założyć maseczkę ochronną.
- Każdy Uczestnik Akcji powinien Posiłek Świąteczny odebrać osobiście od Dostawcy lub za pośrednictwem opiekuna. Dostawca w celu zweryfikowania tożsamości Uczestnika Akcji może poprosić od Uczestnika lub Opiekuna o okazanie dowodu osobistego lub innego dokumentu ze zdjęciem.
- Nieodebranie Posiłku Świątecznego w wyznaczonym dla każdego Uczestnika Akcji terminie powoduje brak możliwości żądania powtórnej dostawy Posiłki Świątecznego w innym terminie.
§ 4. Pula i kryteria kwalifikacyjne
- Pula Posiłków Świątecznych w ramach Akcji jest ograniczona i wynosi 3 800 Posiłków Świątecznych.
- Posiłki Świąteczne będą przygotowywane przez wyspecjalizowane firmy cateringowe, z zachowaniem wszelkich zasad sanitarnych i zasad bezpieczeństwa.
- O zakwalifikowaniu się do Akcji oraz spełnieniu warunków określonych § 3 ust. 1, decyduje kolejność zgłoszeń telefonicznej rejestracji.
- Dla osób, które spełniają warunki określone § 3 ust. 1, lecz nie zostały zakwalifikowane do udziału w Akcji z powodu braku miejsc, zostanie utworzona lista rezerwowa, która jest dostępna u Organizatora.
- Pula na liście rezerwowej jest ograniczona i wynosi 40 miejsc. Po wyczerpaniu puli podstawowej i rezerwowej nowe zgłoszenia nie będą przyjmowane.
- W przypadku rezygnacji lub wykluczenia Uczestnika Akcji przez Organizatora z udziału w Akcji zgodnie z § 5. Regulaminu zwolnione miejsce Uczestnika Akcji zajmuje osoba z listy rezerwowej zgodnie z kolejnością zgłoszeń, pod warunkiem, że czas jaki pozostał do końca Akcji pozwoli na zrealizowanie i dostarczenie Posiłku Świątecznego.
§ 5 Zastrzeżenia i Ograniczenia
- W przypadku naruszenia przez Uczestnika Akcji niniejszego Regulaminu, Organizator może wykluczyć Uczestnika Akcji z udziału w Akcji, w tym nieprzekazaniu Posiłku Świątecznego w dniu dostawy.
- Organizator Akcji może zastrzec ilość posiłków przypadającą na jedno gospodarstwo domowe, jeśli zgłoszenie będzie obejmowało więcej niż dwóch Uczestników Akcji zamieszkałych pod tym samym adresem. Ocena takiej sytuacji należy bezpośrednio i nieodwołalnie do Organizatora Akcji.
- Organizator może wstrzymać dostawę Posiłku Świątecznego, gdy zajdzie uzasadniona obawa, że Posiłek Świąteczny nie będzie przeznaczony dla Uczestnika Akcji. Weryfikacja wymienionej w powyższym zdaniu sytuacji należy bezpośrednio i nieodwołalnie do Organizatora Akcji.
- Organizator zastrzega sobie zmianę menu Posiłku Świątecznego.
- Wszelkie uwagi można zgłaszać telefoniczne na numer infolinii Organizatora: 24 242 40 15, bądź poprzez e-mail na adres: ce@centrumedukacji.pl do dnia 24.12.2021 r. do godz. 14.00.
§ 6 Dane osobowe Uczestników Akcji
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”) a w szczególności art. 13 RODO, uprzejmie informujemy co następuje:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Edukacji Sp. z o.o., Al. F. Kobylińskiego 25, 09-400 Płock. Z Administratorem danych można się skontaktować:
- listownie na adres: Centrum Edukacji Sp. z o.o., Al. F. Kobylińskiego 25, 09-400 Płock;
- przez adres e-mail: ce@centrumedukacji.pl
- W sprawie ochrony danych osobowych można się kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: Centrum Edukacji Sp. z o.o., Al. F. Kobylińskiego 25, 09-400 Płock, z dopiskiem „DANE OSOBOWE”
- przez e-mail: daneosobowe@centrumedukacji.pl
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:
- przeprowadzenia Akcji zgodnie z przepisami Regulaminu
- Dostarczenia Posiłku Świątecznego,
- ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez administratora.
- Podstawą prawną przetwarzania danych jest:
a. Pani/Pana zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona telefonicznie (art. 6 ust. 1 lit a.).
b. Prawnie uzasadniony interes administratora polegający na ustaleniu lub dochodzeniu ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami (art. 6 ust.1 lit f.).
- Dane osobowe (imię, nazwisko oraz adres dostawy) będą przekazywane podmiotom współpracującym z Organizatorem, w tym dostawcom Posiłków Świątecznych w związku z realizacją Akcji na podstawie zawartych umów z Organizatorem.
- Przysługują Pani/Panu następujące prawa w związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo dostępu do treści swoich danych,
- prawo do sprostowania danych osobowych,
- prawo do usunięcia danych osobowych lub ograniczenia przetwarzania,
- prawo do przenoszenia danych, tj. prawo otrzymania od Centrum Edukacji Sp. z o.o. danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pan/Pani przesłać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, aby Centrum Edukacji Sp. z o.o. przesłał dane do innego administratora. Jednakże Centrum Edukacji Sp. z o.o. zrobi to, tylko jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe. Prawo do przenoszenia danych osobowych przysługuje tylko co do tych danych przetwarzanych na podstawie umowy z Panią/Panem,
- prawo wniesienia sprzeciwu - w przypadkach, kiedy Centrum Edukacji Sp. z o.o. przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie swojego prawnie uzasadnionego interesu; sprzeciw można wyrazić ze względu na szczególną sytuację na adres poczty elektronicznej: daneosobowe@centrumedukacji.pl lub adres siedziby Centrum Edukacji Sp. z o.o. z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”,
- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne dla celu wzięcia udziału w Akcji.
- Pani/Pana dane osobowe, będą przetwarzane przez okres niezbędny dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, jednakże nie dłużej niż w terminie 30 dni po zakończeniu Akcji. Okres przetwarzania może zostać przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez administratora.
- Pani/Pana dane osobowe nie posłużą do podejmowania zautomatyzowanej decyzji, w tym profilowania, czyli zautomatyzowanego przetwarzania danych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych, w szczególności do analizy lub prognozy sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
§ 7. Zmiana Regulaminu
- Z ważnej przyczyny Organizator może wprowadzić zmiany do Regulaminu, przy czym w żadnym razie taka zmiana nie może działać wstecz. Ważną przyczyną zmiany Regulaminu jest:
a) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub ich wykładni stosowanej przez uprawnione organy, mająca bezpośredni wpływ na treść Regulaminu i skutkująca koniecznością jego dostosowania do takiej zmiany przepisów lub ich wykładni;
b) wydanie orzeczenia, decyzji lub innego podobnego aktu przez sąd lub uprawniony organ władzy publicznej, mającego bezpośredni wpływ na treść Regulaminu i skutkującego koniecznością jego zmiany w celu dostosowania do takiego orzeczenia, decyzji lub innego podobnego aktu;
c) zapobieganie naruszeniom Regulaminu lub przeciwdziałanie nadużyciom;
d) usunięcie niejasności lub wątpliwości interpretacyjnych dotyczących treści Regulaminu;
e) zmiana w zakresie procesu Rejestracji Uczestników Akcji do udziału Akcji;
f) zmiany w zakresie nazw, adresów lub innych danych firmowych wskazanych w treści Regulaminu.
- O ewentualnej zmianie Regulaminu Organizator powiadomi Uczestników Akcji na stronie Akcji www.swiatecznapaczkadlaseniorow.pl
§ 8 Postanowienia końcowe
- Regulamin dostępny jest na stronie: www.swiatecznapaczkadlaseniorow.pl.
- Prawem właściwym dla zobowiązań wynikających z niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 6.12.2021 r.
- Opłata za połączenie na numer infolinii jest zgodna z cennikiem/taryfą operatora.